sobota, 13 lipca 2013

Trylogia Greya

Witam Was kochani po krótkiej przerwie, byłam na małych wakacjach ale już jestem! 

 Książki czytam namiętnie, kupuję, zabieram ze sobą wszędzie gdzie tylko mogę, traktuję je miłością prawdziwą, uwielbiam ich zapach. Jednym słowem jestem od nich uzależniona. Już jakiś czas temu wpadła mi w rękę książka 50 twarzy Greya E. L. James i wciągnęła mnie ona niesamowicie pomimo tego, że nie jestem wielką fanką harlequinów. Czytając tę książkę straciłam całkowite poczucie czasu i nie zważałam na to co wokół mnie się dzieje. Szczerze do dnia dzisiejszego nie wiem co cała ta trylogia ma takiego w sobie, że potrafi zawładnąć nad człowiekiem. Nie jest napisana ona górnolotnym językiem, a jednak nie przespałam przez nią aż 3 noce! Jeżeli chcecie przeczytać książkę, która wciągnie Was bezpowrotnie zdecydowanie Wam ją polecam.
Chciałabym jednak poznać wasze zdanie. Co o niej sądzicie? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz