poniedziałek, 24 czerwca 2013

Moje paznokcie.

Chciałabym podzielić się z wami moim sposobem na zdrowe i zadbane paznokcie. Od lat rozdwojone i łamiące się paznokcie były moim problemem. Miesiąc temu znalazłam na nie sposób, jest nim odżywka Eveline diamentowa. Po miesięcznej kuracji, która polegała na tym aby przez 3 dni malować paznokcie odżywką po czym ją zmyć przyniosła niesamowite efekty. Moje paznokcie przede wszystkim stały się niesamowicie twarde i odbudowane. Nie spodziewałam się po niej takich efektów, ponieważ wiele osób jest sceptycznie nastawiona do tej odżywki.





5 komentarzy:

  1. świetny lakier :)

    http://venuuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Ładne i zadbane paznokcie! A ten kolor jest super <3

    OdpowiedzUsuń
  4. mi niestety ta nic nie pomogła :) zazdroszczę takich pięknych paznokci!

    OdpowiedzUsuń