czwartek, 13 czerwca 2013

Ziaja tonik nagietkowy

Dzisiaj chciałabym się podzielić z Wami moją opinią na temat toniku nagietkowego Ziaja. Producent zapewnia nas, że wspaniale oczyszcza i odświeża, nawilża skórę oraz łagodzi podrażnienia.
Niestety po użyciu tego toniku skóra jest ściągnięta, lecz dobrze oczyszczona.  Używam go od miesiąca i zużyłam dopiero połowę więc jest wydajny. Jeżeli nie macie dużych wymagań to zdecydowanie wam go polecam, za tą cenę nie znajdziecie nic lepszego.

                   

Plusy:
-przyjemy zapach
-dobrze oczyszcza
-wydajny
-cena
-odświeża cerę

Minusy:
-ściąga skórę

Moja ocena: 6/10
Cena: ok. 5zł

3 komentarze:

  1. Oj nie przepadam za tym tonikiem, uwielbiam ogórkowy <3

    Dodaję do obserwowanych :-)
    Zapraszam do siebie.
    http://shopkeeperka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ogórkowy i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę go wypróbować jeśli tak go sobie chwalicie ;)

      Usuń